1. Textúra megfestése Photoshop-ban 2. Windows textúra Photoshop-ban: Laxers->Flatten image DDS formátumban lementeni (DTX5 ARGB Interpolated Alpha) név pl.: 04999_BMW_M3GTR_windows.dds 3. Body textúra Photoshop-ban: Layers->Flatten image DDS formátumban lementeni (DTX1 RGB No Alpha) név pl.: 04999_BMW_M3GTR_body1.dds ez lesz az "ultra" body textúra. ugyanilyen néven újra lementeni (DTX1 RGB No Alpha), de 1024x512-es felbontással, mivel ugyanaz a neve, ezt egy másik könyvtárba kell másolni 4. A GTR2\GameData\Teams\24H\BMW M3GTR Teams\BMW Motorsport könyvtár tartalmát másold be egy új könyvtárba, mint pl.: MFRGT Racing 5. Lépj be az új (MFRGT Racing) könyvtárba és töröld az összes 04143-al kezdődő file-t így megmaradnak a 04142-val kezdődő file-ok 6. Az új könyvtárban nevezd át a 04142-vel kezdődő file-okat 04999-cel kezdődőekre 7. Pl. NotePad-del nyisd meg a 04999_G2_BMW_M3GTR.car file-t. A file végén nevezd át a Team-et "BMW Motorsport"-ról MFRGT Racing-re és a 142-t 999-re. Mentsd el. 8. A Geditor-ral nyisd meg a 04999_CPIT_ULTRA_TEX.gtr file-t. A benne lévő 04142 kezdetű file-t az extract paranccsal másold ki az új könyvtárba. Utána nevezd át 04999-cel kezdődőre és importáld vissza a gtr file-ba majd töröld ki a gtr-ből a 04142 kezdetűt és a 04999-cel kezdődőt a könyvtárból. Ezt csináld meg mindegyikkel, amíg a gtr-ben csak 04999-cel kezdődő file-ok lesznek. Mentsd el. 9. Ismét a Geditor-ral nyisd meg a 04999_ULTRA_TEX.gtr file-t. Importáld be a 3. lépésben létrehozott dds file-t (ultra body textúra) és töröld a 04142 kezdetű dds file-t. Mentsd el. 10.A Geditor-ral nyisd meg a 04999_TEX.gtr file-t. Ahogyan a 9. lépésben, cseréld le a 04142 kezdetű file-okat a 04999 kezdetűekre (body1.dds és windows.dds). Ezeket hoztad létre a 2. és 4. lépésekben. Mentsd el. 11.Inítsd el a játékot és töltsd be az új autódat.